Saturday, December 22, 2012

Home sweet home.

''There is nothing like staying at home for real comfort.''

 Haii.

So, aku dapat update blog sebab aku ada di rumah sekarang. Beaufort! Excited :) Balik semalam, sebelum balik singgah Mall beli barang2 sekolah brother. Tapi aku rasa, barang2 yg aku beli lagi mahal daripada barang2 sekolah adik aku. Seriously! Dengan beg nya, buku, baju --' Tapi syukur Alhamdulillah, semua tu aku dapat. Buku yang aku mau since awal tahun, baru skrgg dapat. 'Memoirs of Tun Dr Mahathir Mohamad.' Thanks dad :)

Khamis malam, thanks to Lulu, rachel, cathay & kak ayu sebab stay rumah aku & teman aku buat kerja gila. aha. Sumpah best lah dorang. Then, pagi tu dorang kena balik sebab ada kelas & kak ayu pun ikut balik awal sebab kelas untuk yg muslim tidak ada hari jmaat tu. So, freedom! Tapi freedom pn, aku kena ambil jam 5ptg & sepanjang hari tu aku tidur. Terbangun kejap, makan. Then tidur balik. Tidur makan tidur makan lagi. Apa itu neraka? ( WTH ) Sunguh teruk kau bie, sungguh! whatever lah. haha.

Sekarang, just lepak rumah menghiburkan hati tengok Maharajalawak Mega. Forever alone right? aha. Then aku kena buat sikit research utk Assignment CTU. Submit seminggu lepas cuti joo! eh kejap. buat sikit research? B.A.N.Y.A.K! Belum lagi BEL, ada lagi kerja mau buat. Okay okay jangan merungut. Kalau mau success jangan merungut kan? :) So, sebab sepanjang cuti krismas ni aku tdk lah pergi holiday mana2, mungkin aku duduk rumah berhadapan dengan assignment lah. No life? Siapa yang terdetik dalam kepala otak tu mau cakap aku tiada life, nahhh.. HAHA. bukan teda life. Tapi aku agak trauma sudah kalau study main2 ni.. Buat assignment pn asal siap. So, markah pun cukup makan. No way! Sem ni kan aku sudah janji, even last sem aku dapat paling berharga punya pengajaran, aku tdk akan ulang lagi sem ni. Insyaallah, Amin.

Tapi, sepanjang cuti krismas ni jugak aku kena bahagi masa juga dengan member2 xpecially adik aku Izzat. Dia pergi KL bulan Januari ni, so masa ni lah aku mesti spend berapa banyak masa yang aku ada untuk dia. Dia la bro aku yang paling cool, kalau dia teda lagi nnt di sabah ni, mesti aku sunyi. huuuuh. Maybe tonight tp belum inform lagi sama my bro itu. Haishh ( sebab saya tiada kredit! )

Assignment.

Inspiration.





bie.

No comments: