Friday, February 1, 2013

Hari pertama buLan Februari.

Haii..

Assalamualaikum.. Jyeahh bulan kedua tahun 2013. Syukur Alhamdulillah. Well, now aku sekarang berada di dalam rumah yang menempatkan hanya aku seorang saja --' Eitss, bukan sebab housemate aku lari dari rumah sebab aku menggatal dengan dia eh atau lari dari rumah sebab kami berebut makanan. Tidak sama sekali sekali. Actually, dia sekarang ada di Sarawak ( which part aku pun tdktahu ) sebab alahh cuti2 Malaysia dengan member2 kn biasalah digree kan tengah berbulan madu sekarang ( cuti sem ). So yeahhh, aku jugalah yg kena struggle sini bah.

Okay so, semalam test 1 untuk subjek PAD190. Yeahhh biasalah kalau si bie, memang favourite dia kalau belajar last2 minute ni. So, masa test Alhamdulillah bukak2 soalan tu, apa yg aku berabis berhempas pulas baca, itu yg keluar. Agak tenang jugalah menjawab tp sampai soalan last, aku mula gabra, sebab? 30minit terakhir baru mula jawab soalan kedua tu. wow, gila tidak gabra? Tangan lagi sakit, ntah lah kenapa kn tangan aku sakit since seminggu dua ni. Kalau menulis lama, memang haaaa sakit. Ntah lah apa kena --' *nampak tak aku sudah lari topik* Okay jadi aku adalah diantara orang2 yg tinggal 5 minit lagi baru siap. Classmates lain, sudah keluar dari kelas. Tapi yeah, aku boleh lah jawab soalan tu even ada lah certain point yg soalan kedua tu aku goreng2 sket. ( sebab aku x baca sangat soalan dua tu, padahal chapter one tuuuuuu ) mueheh.

Minggu depan start cuti. Tapi aku ada 2 benda yang perlu diselesaikan ( nampak, ayat poyo? ). Nevermind. So, selasa aku ada Quiz untuk CTU151 & jumaat ada common test untuk CSC253. Test ramai2 dengan budak2 sem1, nahhh kotoh! haha. Biasalahhh repeater macam kami ni memang kena pantau trus --' So, Insyaallah everything will be okay. Cuma kena work harder lah utk CSC253.. Err, ntah susah mau cakap. Tp yeahh.. just face it! aku tdkmau repeat malarrr ni subject. Kalau muntah pun muntal hijau sudah belajar ini malar.

Orait, thats all. Rajin nnt aku update lagi :)

Take care.

bie.

No comments: