Friday, November 23, 2012

Bukan senang jadi senang.

Hai.


" In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away "


I'm back! Nothing much to say. Act, sekarang tdk lama lagi mau habis cuti semester. Aku pun sebenarnya tdk pasti bila start class. gahhhh! But now aku kena kejar masa cari rumah sendiri. Sebab untuk semester 2 aku tdk dapat kolej & aku kena jadi non-resident student lah kn. Well, it's okay aku nda kisah sangat dapat atau tidak hostel. Tapi sekarang kena cari rumah area University Apartment ( UA ) 1 atau 2 lah. Sebab yang aku tahu area tu ja bas UiTM ambil student pergi class. So far, aku dapat lah 2/3 buah rumah tapi belum sure lagi still available atau tidak. Pasal register course, sudah dibuka start semalam tapi aku belum register lagi. Takut salah itu ini. Aku yang mampus! Muka aku lagi yang masuk HEA urus registration course yang salah isi. Apakah? Lagipun tarikh tutup 13/12/2012, still ada masa tanya member2 yang ada pengalaman :)

Cakap pasal course, course untuk sem 2 sangat menguji aku lah rasanya ( memang pun! ). Sebab tu aku tunda subject yang aku kena repeat ke sem 4 nanti, InsyaAllah. And untuk sem 2 ni aku harap semua okay. Lecturer, subjects, classmates, semuanya lah. InsyaAllah Amin. Bukan senang doh belajar ni, silap haribulan boleh botak kepala. And sem 2 ni lagi aku kena ambil akaun? Err, okayy.

" Dalam kotak merah tu, course yang aku ambik untuk sem 2 "
 bie.

No comments: