Wednesday, November 28, 2012

Story Mory.


" Friends show their love in times of trouble, not in happiness. "

So, malam tadi hangout dengan jejaka terhangat seantero Beaufort. Bro aku Izzat & Zack. Well, hangout dengan dorang paling aku suka. Sebab? semua yang dorang cakap ada 'isi'. Tdk lah borak kosong. Em, so banyak cerita pasal perasaan lah malam tadi. Biasalah kalau orang2 single ni lepak. Apa lagi topik kan? HAHA. phuii. Yang lain story pasal study, member2 yang lain ( yg lama tdk dgr khabar ), pasal crush dorang. MY GOD! aku just mampu menjadi pendengar setia ( macam selalu ) & bag pendapat jalah. Crush bebagai ni aku tdk layan, so aku layan dorang cerita saja lah. Aku pun berusaha dgn sebaik mungkin lah tunjuk yang aku okay. haaaaa. Bulan Januari nanti, Izzat sambung study di KL, aku sedih. Kenapa semua juga mau kasi tinggal aku ni? Kesian kau bie. Tunggu Izzat ambik aku punyalah lama kn, then ambil zack di Uptown lagi. Cerita punya cerita, sampai lah 10.30 malam. Semua pun balik rumah. And dalam minggu ni, aku mau hangout tiap malam. Before balik KK sabtu ni. 3 hari lagi? Rumah pun belum confirm? MATI AKU MATI ==' Aku kurang pasti knp dgn aku tapi dua tiga hari ni aku selalu sakit dada. Cepat penat & hilang selera makan. Kaki kanan pun sakit sejak semalam. Huuuh


So, whoever yang bagi comment ni. Terima kasih! Anda buat saya terharu :') So ehm, macamana aku deal dengan benda2 ni semua? Okay actually, aku salah seorang manusia di dunia ni yang tdk boleh ada pressure. Kalau aku pressure, benda kecik pun bleh jadi besar. See? So kalau ikutkan, aku tdk boleh deal dengan benda yang jadi. But, siapa lah aku mau paksa perasaan orang kn? Aku seriously tdk tahu alasan dia apa & jujur aku rasa diperbodohkan! Aku marah! Tapi dalam keadaan aku skrg, yes! fikiran aku masih lagi fikir dia. Every second! But aku cuba larikan fikiran aku tu, sebab apa? tiada gunanya kau fikir pasal org yg tdk fikir lagi pasal kau? And kalau aku terus fikir, aku akan nampak lagi bodoh. Satu hal lagi, people change kn? Aku pun bukannya baik untuk dia & mungkin dia mahu someone yang sesuai untuk dia. Mungkin? aku pun tdk tahu. Perasaan orang, kita tdk tahu. Skrg, perasaan aku pun aku tdk tahu. Sebab aku rasa perasaan aku ni macam mainan sudah. Macam tiada harga. Lama aku sedih kn sebelum ni, mgkin skrg aku penat sudah sampai perasaan aku pun kosong sudah. Aku harap aku okay lah lepasni. And thank you sebab bagi comment yang baik. And artworks? Insyaallah ada masa nanti, aku update lagi. Terima kasih :)

" Muka big boss malam tadi "

bie.

No comments: