Friday, December 14, 2012

Wide Awake.

'' Taking crazy things seriously is a serious waste of time. ''

 Haii, how do you do? i'm fne thank you :) okayy so, sepanjang minggu ni sangat sibuk. Dengan kelas nya dari 8am-6pm & kadang2 10am-6pm, cukup lah aku cakap aku penat! haha. Sokay, sokay. Ehm subject aku just ambil 5 subject sebab aku kena stabilkan dulu pointer untuk sem ni, Insyaallah sem depan ( sem 3 ). Orang cakap, biar lambat asal selamat. kan? Well, belajar mesti sabar :) Walaupun 5 subjek, aku ambil subjek yang satu kelas aku suka! CSC253. SUKA SANGAT! Sebab seharian runding2 dengan PA group kami, kami semua kena jugak sattle kn subjek CSC253 yang kami kena repeat tu. So, start minggu depan, kami masuk kelas CSC253 sama-sama dengan junior part 1. Apa ada hal? WE ARE YOUNG! bahahaha.. so, nanti mejoriti kami masuk group 2 & yang lain masuk group 4. And kami just masuk 1 kelas saja dlm seminggu tu, kelas dalam lab kami tdk masuk. Ohh yea yea! saya tahu lah adik-adik kesayangan akan rindu kami kalau kami tdk masuk kelas dalam lab tu. Okay okay aku tahu tu. bahaha okay *merepek. Okay then, Minggu ni start HBU, seriously enjoy gila masuk HSK111 & aku maklum lah kalau sport event management akan sentiasa sibuk. And itu yg aku mau. Sibukkan diri. Yang paling best. dalam group tu, ada classmates aku, ira &the geng. Yang lain tu, budak akaun. Okay fine, agak loud lah. nevermind, aku kisah apa kn? :) Cikgu yang handle HSK111 tu pun super duper cool! Thanks juga untuk si Didiey & Pieka yang tnya aku okay ka tidak. Sebab dorang tahu cerita aku. aww, malu i. It's okay ba, aku makin okay seja ni :) Btw, sebab hari jumaat ada kelas eco saja, & badass betul aku tdk ambil eco ni sem, so jumaat aku free sebab teda klas. Huh, bosan. So, jangan lah ikut mcm aku. Sudah pointer rendah, baru kunun menyesal. Phuii. Minggu ni jugak ada 12.12.12 kn? Kisah pulak aku? bahh, betul2 heartless ni kali si bie.

So, itu saja lah. Oh btw, thanks untuk dua cewek kelas aku, kak Ayu & Ain sebab teman aku di rumah semalam. Lepas kelas terus aku angkut anak dara org balik rumah aku. Siap suruh masak lagi tu. Ada bran? hahaha. Paling manang tu masakan Kak Ayu! :) Sure lepasni dorang ketagih lagi mau stay rumah aku sbb tgok tv free dorang bilang. phuii. alasan tu kn. Haish.

Okay, that's all. It's friday night bebeh! Jom ronda KK ;)

bie.

No comments: