Saturday, December 8, 2012

Boom.

" We can't help everyone, but everyone can help someone. "

Well, since isnin aku telah berusaha sedaya upaya untuk sibuk. Funny? Phuii tidak! Sebab minggu ini minggu 1st, so jadual tidak lah strict sgt. Tapi start minggu depan, selamat jalan lah kau bie! Aku yakin aku akan sibuk dgn itu ini. Tidak kisah lah, yang penting aku sibuk. Aku sibuk & tidak ada masa mau pikir pasal itu ini. Okay, great! And dalam minggu depan juga, aku akan dapat 5 orang housemate skali gus. Yess! 2 org classmate & yang lain senior semester 3. Err, hopefully semua dorang sekepala dgn aku. Super excited beb dapat housemate. Bayangkan tinggal di rumah sorang2? My God! Minggu ni jugak, ada sesi photoshoot dengan classmate semua. Aww, aku makin sayang dengan classmate aku semua. Seriously! Sekarang aku makin rapat dengan dorang2 yang aku tidak rapat pun masa sem 1 dulu. Dorang semua best! :)
Lepasni sure aku akan busy & tidak sempat update belog, facebook pun lama tidak buka. But, who cares? HAHA whatever lah whatever! pigi jahonom sama itu facebook semua kn? Fake semua tu fake! Nampak tak nampak tak i tengah marah? Phuii..

bie.

No comments: