Monday, December 3, 2012

Untitled.

" I have no option left but to believe. "

 Semalam, mungkin malam yang paling teruk bagi aku. Sebab aku skrg tinggal seorang di University Apartment Phase 1 & belum jumpa housemate. Aku bebas buat apa saja. Sampaikan satu saat semalam, semua yang aku rasa selama ni terkeluar. Tidak ada yang nampak, tidak ada yang tahu. Sampailah satu masa, aku rasa lemah sebab aku terlampau penat. Penat dengan semua benda yang jadi dalam hidup aku lately. Masalahnya, bukan aku tidak cuba lupakan. Tapi mungkin sebab aku terlampau sakit, aku susah handle semua ni. Thanks untuk bestfriend aku Dianie sebab sanggup bagi aku kekuatan balik semalam. And now, aku masih cuba kuatkan diri, move on & maafkan diri sendiri atas semua yang jadi. Seriously, aku tdk tahu lagi buat apa. And lepasni aku harap aku akan sibuk & slowly dapat jadi diri aku yang dulu balik. Bukan senang tp aku tahu aku tiada pilihan lain.

1st day di kampus,
Rasa happy sebab dapat jumpa classmates. Yeahh, aku cuba jaga hubungan aku dengan semua classmate aku start dari pagi tadi & Alhamdulillah semua dorang bagi respon yang positif. And the boys? tetap rapat dengan dorang, banyak cerita dikongsi, ketawa sama2 sebab hampir semua dlm kelas tu repeat subjek CSC. Haaadoimak memang sehati sejiwa kn kami semua?

Happy Birthday to my one and only brother.

bie.

No comments: