Saturday, January 12, 2013

Bertemu lagi kita :)

“Bad things happen to you to make you realize your true potential, strength, will power & heart. Have faith & stay strong”

Haii.

Rasa janggal kalau lama tidak update belog. kan? Rasanya ini entry yang pendek saja. First of all, pada 12 Januari 2013, aku baru mau memulakan entry yang pertama pada tahun baru, tahun 2012. See? Sambil mulut mengunyah keropok bawang import from Tawau, aku tulis apa yang terlintas dalam fikiran. So, azam tahun 2013 hanya satu ( buat masa ni ) so, azam aku. Of course, dapat pointer bagus. itu saja. thats all. Dapat pointer bagus & kalau boleh naik pentas terima anugerah. 3 pointer ke atas. Insyaallah. Aku tau bukan senang, thats why aku kena kerja kuat dari sekarang. Yess, sekarang. Siapa yang tidak mau buat parents bangga? Aku rasa sangat syukur lah sebab ada housemate yg sangat ambil berat pasal study aku. Well, aku patut panggil dia kakak memandangkan dia lebih tua dari aku 4 tahun. Tapi yea, aku just panggil aku kau dengan dia. and dia okay saja. And dia ialah best student okay. always get 3 pointer ke atas and dekan also. and sem ni aku akan cuba lah dapat 3 pointer ke atas. agak tough lah tp tiada yg mustahil :) Mungkin. yeah mungkin. skrg bukan masa yang sesuai lah kan pikir pasal benda2 lain. Stay fokus tu susah, so kalau aku lebih fokus on something yg lain daripada study. aku akan hancur terkubur & seterusnya apa kalau bukan mati? apa? So, stay fokus untuk study dulu, kalau agak2 sudah konsisten, baru lah fikir azam baru. haha. biar lambat asal selamat org cakap kn? So, emm sebab broadband aku skrg ada probs, aku akan sangat jarang update blog, apa lagi facebook? syukur Alhamdulillah aku masih tergolong diatara rakyat Malaysia yang masih boleh hidup kalau sebulan dua tidak log in Facebook :) And isnin hingga khamis kelas habis jam 6pm. Aku memang akan tiada masa mau berfoya-foya. EH? Em, entry aku yg sebelum ni. Well, itu apa yg aku rasa. Maybe sekarang aku still gagal buang dia jauh2 dari hidup aku. It's okay then, aku tahu dia happy, tidak macam aku. And bukan juga salah dia kalau aku pretend untuk jadi happy. It's okay, maybe someday, aku akan jadi kuat & sentiasa gembira. Macam dia :')

Thats all.

Jaga Diri.

bie.

No comments: