Thursday, January 17, 2013

selamat hari khamis.

Haii..

sesungguhnya, aku sekarang berada di perkarangan Fast Track, Uitm Sabah dihatiku slalu. Eh? --' Sebab sini ada wifi, kenapa mau dikasi lama? so take time utk update blog :)

Well, minggu ni agak serabut.. Dengan presentation nya, modul nya, quiz nya, blablabla semacam itu.untuk manusia yg gelabah mcm aku, agak kusut masai lah hidup aku.. And kuku pun macam hantu. Tabiat buruk aku pelihara kuku dtg balik la weyh. Siapa yg patut dipersalahkan dalam soal ini??

Em, seminggu dua ni kepala hotak aku kembali mmikirkan benda2 yg lalu.. dia dia dia.. haish. kenapa begitu susah?

So, hujung minggu ni tdk boleh nak berhujung minggi sgt lah kn sbb jumaat malam & ahad ada modul. apakahhh? tp next week ada plan baek punya.

okayy thats all..  malar typo! isk. so, babai :)

take care.

@ via samsung galaxy tab 7.0

No comments: