Monday, January 21, 2013

Hollooo..

''In order for you to insult me, I would first have to value your opinion.''

Haii..

How do you do? how do you do? Okay, i'm fine Alhamdulillah. Fyi, broadband sudah okay so kalau ada masa lapang, akan rajin lah aku terjah ke laman blogger dot com utk update entry yg merapu atau tidak merapu yahh.. Thanks mummy :) Tapi yg paling manang, susah dalam line dalam rumah, so i have to duduk steady di tangga dpn rumah ni & baru ada line. See? drama tak? cari line broadband pun mau ada drama kn? So, last week. Dari jumaat malam sampai lah ahad petang ada program itu program ini. Jumaat malam & ahad ada modul semester 2. And sabtu, ada Program JARI ( Jati Diri ). Which is program yg tolong student utk dapat pointer yg baik & dari sana aku dapat banyak solution, motivasi dari lecturer2 & so on. So far, best lah. Ada kawan baru. Ohh btw, ini aktiviti fakulti, so student FSPPP yg selected saja yg dipanggil. Yang lain, boleh lah beradu di bilik atau rumah masing2 bermimpikan mahligai indah yang dihiasi ..... ehhh? apa ni mengarut? Okay stop. So, itulahhh.. So far aktiviti sepanjang 3 hari sangat best even penat Allah saja lah yg tahu. Well, kita akan rasa happy kalau kita buat something dgn ikhlas & positif. And aku percaya kata2 itu. haha..

Err, okay kita pergi ke topik yang agak serius. Em, well susah kalau kau mau puaskan hati semua orang. And sampaikan kau perlulah jadi jahat utk jaga hati macam2 pihak. Tapi, kadang2 bila satu pihak sudah tahu & dorang salah faham, dorang akan cop kau as a penipu. Right? Sedangkan apa yg kita buat just mau cover dia. Bila kita sudah explain, And seems like dorang still tidak percaya, then its up to them. Aku just boleh explain and say sorry kn? :) Its okay kalau dorang anggap kita jahat or fake tp tulah, apa yg kita buat utk cover dia supaya org lain tdk tahu. But ts okay, lepasni kalau mau benci aku. Terpulang. Aku tidak boleh paksa semua org, right? So yeah :)

This week, minggu yg agak heaven utk aku. Hari Khamis cuti & cuti aku akan berlanjutan ke hari ahad. Sebab jumaat memang tidak ada kelas pun. So yeahh, dinggg! heaven lah jugak. And plan mau balik beaufort but mungkin tidak jadi sebab ada plan lain dgn cousin2. Paling top punya plan is tgok movie lah. cerita Juvana. i'm a big fan of Juvana you know. So, kena perlu melepaskan peluang? aisehhh.. And ofcourse ada plain lain dengan cousin2 tersayang. Hopefully, kak adik can come join us :)

So, thats all for today. Panjang sudah entry.

Take Care.

Bie.

No comments: