Saturday, March 16, 2013

F-I-N-A-L E-X-A-M.

Haii..



Well, final exam just around the corner. Guess what? i'm too scared --' Thank God, aku dapat housemate yang pegang anugerah Dekan & paling kurang pun dapat 3pointer utk final. fuuhh so secara tidak langsung kalau aku tgk dia belajar, even masa tu aku tgah tgok tv blablabla buat kerja palui, dgn automatik aku akan ambil slides/notes/past year questions & study sama. Aku tdk tahu lah kan itu tindak balas apa org panggil tapi yeah aku rasa dia ni banyak bagi aku sedar kalau aku leka sekejap. She did really good job ;) And dia juga paling banyak bagi aku semangat & tips macamana belajar itu belajar ini. Yess, dia ni macam kakak aku sudah. But of course, semua pun ada dalam diri sendiri juga. kalau tidak usaha pun, tidak juga. So, sekarang tengah berusaha usaha usaha utk dapat result yang bagus. Target? 3pointer. Too high? i know. But apa salahnya kalau set satu target yg tinggi sikit supaya kita usaha beratus kali ganda untuk capai target tu. Dapat atau tidak, mungkin kita boleh letak belakang cerita, yang penting usaha, naikkan pointer & buang tu P1. P1 sengsara wa cakap sama lu lu semua! Sumpah tdkmau lagi p1. Shuh shuh! Tapi itu cerita sem lalu, which is semua puncanya dari aku, pengajaran aku dapat pun paaaaaaaaaaap! sakit weii sakit t[ itulah namanya pengajaran, aku cuba lah x ulang lg kesilapan aku sem lalu. Sebab aku letak perkara lain nombor satu. bukan study. So, kalau tidak study, wa yakin lu lu semua bakal dapat p1 macam wa. Sem ni, Alhamdulillah aku letakstudy nombor satu dalam kepala otak aku. Since aku pun single so manada girlprenggg kan mau jaga, jaga diri sendiri sudah lah :) Sekarang notes/slides/soalan past year lah girlprenggg aku. tengok, banyak kan? ohhh well.. HAHA. Manatau kn dapat naik pentas? InsyaAllah.

Jadi, next week kira last lecture. lepastu study week. then apa lagi, final lah. but masa study week aku kena balik kampung sebab uncle kawin. but maybe beberapa hari saja sebab ada study group dengan budak2 NR ;) ahaha. sama ada aku pergi rumah dorang di seri maju atau dorang pergi sini ua atau paling manang kami prgi library sana UiTM. Tgok dulu macamana lah nanti. Tapi minggu depan akan keluar lah OGA apa semua ( rasanya lah ). And ada lagi test untuk CSC253 isnin, PAD190 selasa & hafazan CTU151 selasa juga ; aku memang belum hafal even satu ayat pun --'

And disebabkan DSLR sudah berada di pangkuan setelah sekian lama kena pinjam. Gian aku ambil gambar datang balik. Tolonggggg!

Registration slip

past year questions 2010-2012

notes & slides

Girlpreng kesayangan

Make a wish. InsyaAllah. 

Teman setia

So, last week dapat hadiah dari wawa. Ini lagi satu budak Dekan. haha. Tapi sedihhhhh org sabah dapat uitm nun jauh. But it's okay dia mana-mana pun boleh hidup. mueheh. So, thanks sebab bagi benda yang daku impi impikan. naik meroyan sebab benda ni. Justin Bieber Acoustic album :) Hope kau dapat Dekan lagi sem ni my Kim wannabe! haha. InsyaAllah.


Jadi, tuan punya blog mana mau kalah ;) 



bie.

No comments: