Sunday, October 27, 2013

breakdown.

aku
keras begini
kalau ditembak bertubi
aku cedera juga
pedih. tahu tak?

aku
bukan penyabar
itu aku sejak berapa tahun lalu
tapi umur faktornya
sampai bila aku nak layan emosi?
aku pujuk diri
sabar lah. sabar lah. sabar
kalau kau jatuh pun
bangun balik farah.

tapi
entah kenapa makin aku sabar
makin aku ditembak berkali ganda
makin aku pedih
makin aku sedih
makin aku rasa 'siapa aku ni sebenarnya? knp buat aku macamni?'
makin aku rasa aku kosong zero tin kosong bagi sesiapa
ya, walaupun aku tahu. ada orang anggap aku 'sesuatu' yg tidak ada pada org lainnya

sedih lah
tahu tak?
aku penat menangis dibahu bantal
aku penat menangis dalam diam
aku faham orang lain tapi orang taknak faham aku
fuhhhhh~ sedih baii kalau macamni
tapi jgn risau lah
aku masih boleh gelak besar sampai kau rasa nak lempang aku sampai mati
usik bahan orang apa semua benda sial yg selalu aku buat
sebab tu perangai aku
setan tetap setan weii
aku takde hal. aku dah telan semua
dah masuk dalam badan
dah jadi taik pun HAHAHAHHAHAHA

No comments: