Sunday, November 4, 2012

Sunday Morning !

Haii..

Satu perkataan untuk hari ini : Hampa. Entah kenapa, aku makin putus harapan, makin penat, semua yang ada di otak aku ni penuh dengan tanya tanya. kenapa, ada apa, aku ada buat salah atau tidak, aku itu kah aku ini kah. Semua b'serabut dalam kepala otak. Since malam tadi, aku try tahan, tapi aku rasa makin lama makin sakit aku rasa. Selalu joo aku kena begini, ramai orang buat aku rasa bgini sebelum ni, tapi aku still lemah lagi. Malam tadi, aku try call dorang yang aku boleh pcaya, ingat boleh luah masalah boleh buat aku rasa okayy sikit, tapi sayang tiada satu pun yang angkat. Sudahnya, aku layan perasaan sendiri. Rasa teruk, tapi yeahhh apa boleh buat? And bangun hari ni, aku rasa kosong. Mungkin orang lain nda tau, macamana rasa kalau kau tidur tiada yang buat kau happy & kau bangun tidur pun kau sedar yang tiada yang berubah. Tetap juga begitu. Rasa kosong baii.. Aku nda tau apa jadi lepasni. Aku makin penat, aku penat rasa sedih, aku penat berfikir. And macamana besar masalah aku pun, who cares? kan? tiada bezanya. kan bagus kalau ada satu orang yg aku boleh cerita seua masalah aku skrg? tapi, mungkin tiada :')

Happy 5th Annyversary my baby gurl. no matter what, you're the ONE.

bie.


No comments: