Wednesday, June 19, 2013

New Journey.



Assalamualaikum. This is the second week of semester 3. Sebelum batak tulis pakai broken english, baik aku tulis BM.

1st week, masih boleh relaks. Aku just datang 2 lecture ja. Alahh bukan aku malas, tapi lecturer pun tak masuk, baik kami bermimpi di siang dan malam hari selagi ada kesempatan. Auww. So, masa aku habiskan utk tidur terbongkak sambil mimpi pasal selena gomez makan aiskrim coklat ditepi pantai. Eh eh, malangnya mimpi tu tidak wujud. fuuuuuuuuuuuuu --' So, penyudahnya masa aku & housemates banyak dengan kemas rumah lah, tengok movies lah, lepak Mall lah, macam-macam. Aku dapat housemate baru which is dua orang classmates aku & sorang coursemate. Syukur Alhamdulillah. So far, semua okay.

2nd week? Haaa ini dah mula menggila. Isnin & Khamis ada class Law sampai lah 9pm. Siangnya pula jadual boleh tahan padat. Especially thursday. Astaghfirullah, sabar jelah. And class untuk subject lain semua dah masuk termasuk sbjek semester 2 yg baru ambil this sem. So far, okay semua. Just belum dapat slides, notes dari lecturer. And aku rasa sbject paling tough utk this sem of course lah account & law. Seriously, aku x sangka sebegitu susahnya law? And account memang lah bukan makanan aku kalau bab2 nombor ja. But lecturer tu, best. and cara mengajar pun aku dapat tangkap ah. Walaupun lambat ( Aku selalu tangkap lambat yah kalau study ) heee. And subject lain, pun sama susah. But kalau set dalam kepala otak susah, memang susah lah jadinya kan? that's what lecturer acc aku cakap tadi. hee. so, just berusaha ja lah. Debaek ah. Stay positive. Good things will happen.

penyebab rambut rapuh aku this sem

And anasir-anasir jahat yang cuba masuk dalam kepala otak aku ni, aku cuba lah tepis pis pis!! susah doh, tapi fight! syaiton tu semua benda tu. hahaha. So, thats all.

Take Care.

bie.

No comments: